nedeľa 24. apríla 2016

Prague pt.2 - Spartan race sprint

     Prvýkrát elitná vlna. Nevedela som, čo od toho čakať, ale na druhej strane to nabralo ten súťaživý podtón.
     Barbarský zraz sme mali o 6:45. Keď mi budík o piatej zazvonil, myslela som, že je to zlý vtip. Nebol. Naozaj som musela vstať, pripraviť sa a ísť do areálu preteku. Prekvapila ma dosť nepríjemná zima. Chvíľu mi trvalo, než som si na ňu zvykla, ale po zahriatí sa s barbarkou Kájou ma chlad opustil a zostala už len nervozita pred štartom.
     Štart bol trochu rozpačitý, dostavili sa informácie, že štartujeme o 5 minút skôr, a tak som o 7:05 už stepovala pred páskou, hrdá, že som sa pretlačila dopredu a kývala do kamery České televize. Keď už ale prešiel sľúbený čas do štartu a nič sa nedialo, začali byť nervózne aj baby okolo. Nakoniec sme dostali pokyn, „ kašli na čas, keď padne dymovnica, proste bež,“ a v tomto duchu sme za hlasného pokriku AROO vybehli na trať.
     Prvými prekážkami  boli: skákanie cez pneumatiky a ,klasicky, O-U-T steny,  teda podlez, prelez a preskoč. Nasledovali vyššie steny na prekonanie a po nejakom behu prišlo nosenie vriec. To bolo jedinýkrát, čo sa šlo do kopca. Vrece sme mali vzniesť hore do kopca a po schodoch sa vrátiť späť. Pokračovalo sa tabuľou s memory testom, od ktorého som si v hlave opakovala heslo GJDF3T.
     Ďalšia stena na prelezenie a už sa na mňa usmievali kolíky a prekážka log hop. Usmiala som sa teda na kolíky tiež a bez problémov som mohla pokračovať ďalej.  O pár metrov ďalej na mňa  čakala polo-novinka - sieť, ktorá ale bola z iného materiálu, ako doposiaľ. Asi by to malo byť ťažšie než lano, ale mne sa, naopak, liezlo ľahšie.
     Pokračoval ďalší balanc, tentokrát v podobe šikmej latky, na ktorú som „žmurkla“ a pokračovala ďalej.
     A už sa predo mnou zjavil starý známy, na ktorého mi ani úsmev ani žmurkanie nepomôžu a rovno za 30 angličákov za netrafenie oštepom. Ďalšia stena a traverse wall – horolezecká stena doboku. Ďalších 30. Vyšlapali sme si schodmi nad areál, kde bol krásny výhľad, ktorý sme si ho ako pretekári nestihli užiť. Zastavil nás aj memory test a nedaleko sa už týčili áčkové monkeybars. S touto prekážkou som sa teraz stretla druhýkrát a po prvý raz sa mi nevydarila. Rátala som s ďalšou tridsiatkou, ale nakoniec som ju celá hrdá pokorila a vysmiata som sa pobrala ďalej.

     Trať sa opäť stočila na trávu mimo hlavný areál a po herkulovej kladke (vytiahli sme vrece s pieskom cez kladku) sme sa preplazili pod ostnatým drôtom. Nasledovalo podplávanie steny (pri ranných teplotách sa nám tam veľmi nechcelo) a rovno na lano. Zimné laná sú fajn, sú suché a usmievavé. Tieto sa na mňa mračili a tak ako vždy pri letných, som si dala ďalších 30. Po pár minútach na vydýchanie som poobracala pneumatiky, zjavne mi nejaká tá sila zostala, lebo som si otočila rovno mužské. Však čo budem trochárčiť. A ako posledné sa pred cieľom týčili multirings. Klasicky nezdolané a posledných 30 angličákov do cieľa. (keby mi dajú za každý aspoň nejaké to euro.... no nič). Preskok cez oheň a Pražský spartan sprint je zdolaný. J









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára