nedeľa 24. apríla 2016

Prague pt.1- výlet a Barbaři

     Do Prahy sme dorazili vo štvrtok večer.  Dosť neskoro na to, aby sme šli do mesta, a tak sme výlet začali v piatok ráno. O program som sa nám z veľkej časti postarala ja a vysoké školy. Keďže mojou prioritou je medicína na Karlovej univerzite, boli sme poobzerať všetky 3 fakulty, ktoré ponúka škola. Musím povedať, že to na mňa spravilo dojem. Aj keď mi to trochu nahnalo strach. Veď len nedávno som nastúpila do prvého ročníka a za chvíľu doň nastúpim zas.
     Po obhliadke fakúlt sme sa už pobrali do centra mesta a užívali sme si krásy Prahy a príjemné jarné počasie. Navštívili sme aj Múzeum Madame Tussauds a užili si aspoň takto nepriamo prítomnosť slávnych. Tam sme sa vybláznili a nasledovala prechádzka po Karlovom moste. Počkali sme si na slávny Pražský orloj a oddýchli si na káve. Kde inde ako v Starbuckse. :D
     Ako posledný bod dňa bol na pláne teambuilding Barbarian extreme team v Restauraci u Fugiho. Bola tam perfektná atmosféra! Som rada, že môžem byť súčasťou tohto teamu. Pozoznamovala som sa s kolegovcami, s ktorými som sa predtým ešte nemala možnosť vidieť a, myslím si, že nás všetkých ešte čo-to spolu čaká. Odmala hrám tímový šport a nepoznám lepší pocit, ako vidieť okolo sebai „svojich“ ľudí a môcť s nimi zdieľať rovnaké pocity a zážitky.
     Ako prekvapenie si pre nás pripravil Ben Cristovao, ktorý  nás prišiel pred nastávajúcim pretekom povzbudiť. Tiež sa plánoval tohto behu zúčastniť spolu s nami, no, bohužiaľ, nemohol, a tak nás aspoň slovne podporil a bol milo prekvapený, ako sa team rozrastá.

     Po príjemne strávenom dni sme sa vrátili do hotela a plní zážitkov sme sa uložili na oddych, veď ráno bude náročné.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára