pondelok 10. augusta 2015

Bratislava trip

    Mal to byť "výlet" na prvý slovenský Color run, no nakoniec to bolo oveľa viac. Rodičov som presvedčila, aby sme sa zastavili aj na Zlatých pieskoch, kde sa konala crossfitová súťaž "All in". Nečakala som, že tam niekoho stretnem, ale chcela so sa tam ísť pozrieť. No svet je malý a Slovensko ešte viac. Prekvapilo ma ale, že Adam Bardy, víťaz súťaže "Muž roka 2014" a môj "kolega" z agentúry súťaží. A že mu to išlo parádne!
     Ako každá akcia, aj táto mala skvelú atmosféru a keby mám trocha viac časového priestoru, tak asi neodolám a zapojím sa súťažne aj ja.
     Ďalším milým prekvapením bola víťazka súťaže, Natália Mišáková, o ktorej viem z instagramu, už tam vyzerala ako  milá a príjemná baba a tu to len potvrdila.
     Pokochala som sa teda pohľadom na vyšportované telá, no samej mi to nedalo a aspoň som si zarúčkovala na mojich obľúbených monkeybars. A nebola by som to ja, aby som si neskomplikovala život. Zas stiahnutá koža z rúk a to je len 11 hodín doobeda a pretek predo mnou.
     V aute som si teda provizórne ošetrila ruky a hor sa na obed. Po občerstvení konečne do areálu preteku, ktorým bola dostihová dráha v Petržalke. Vyzdvihnúť štartovný balíček, obliecť tričko, pripnúť číslo. Veď to poznáte. Areálový festival, plno farby, sprievodných akcií a nejaké známe tváre. A dokonca spolužiačky Barča s Terkou. Zvítali sme sa a už sme boli parťáčky na beh.
     Hromadný štart, ktorému predchádzalo povzbudzovanie,skákanie, mierne napätie a práškové farby. Ani neviem, ako to celé opísať. Ľudia boli úžasní, milí, povzbudzovali a zabávali sa. Presne tak, ako by to pri športe malo byť.
     Bežali sme cez 5 rôznych farebných stanovíšť, na ktorých po nás sypali farby. Farebné explózie všade okolo. No skrátka neuveriteľný zážitok, ktorý neľutujem. :)




                     

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára