štvrtok 20. augusta 2015

Fitness ovocné guľky

Tentokrát som našla super tip na obed. Tvarohovo-ovocné guľky. Včera odskúšané a bolo mi dokonca povedané, že kľudne môžu byť na obed aj častejšie. Sú bez cukru, múky a vajec.
Ingrediencie:
• 150 g ovsených vločiek
• 250 g nízkotučného tvarohu
• 50 ml sójového mlieka
• 2 lyžice medu
• ovocie
Postup:
     Všetky ingrediencie okrem ovocia zmiešame a vytvoríme cesto, ktoré by nemalo byť veľmi riedke. Vytvoríme si malé placky, do ktorých zabalíme to pripravené ovocie. Takéto guličky potom naháďžeme do vriacej vody na cca 7 minút.
     Z ovocia som použila jahody a čučoriedky, no keďže je to zdravý variant slivkových knedlí, môžeme použiť aj slivky.
     V recepte, ktorý som našla, nebola uvedená žiadna posýpka, no ja som si guľky posypala mletými orechami a keby mám doma kokos, vyskúšam aj ten.
     Ešte malý tip - pri robení placiek z cesta si namáčajte ruky do vody, cesto sa vám tak nebude až toľko lepiť po rukách.
                            Dobrú chuť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára