nedeľa 2. augusta 2015

#TBW (throwback weekend)

     Priznávam, na začiatku prázdnin som sa bála, že budem celé prázdniny sedieť doma, píliť mamine uši a vyjedať chladničku. Veď tak to vyzeralo posledný týždeň školy. Predsavzala som si teda, že budem chodiť na výlety, akcie a budem veľa športovať. A chvalabohu, celkom mi to aj vychádza. Chata, stráženie malej Ninky, crossfit, Spartan race a po tomto víkende aj super Base Gym akcia na plážovom kúpalisku a lietanie v Očovej. Pri posledných dvoch akciách by som sa aj rada pristavila.
     V sobotu 1. augusta sa na Bystrickom kúpalisku stretli "Basegymáci" a ovládli celú pláž! Odohrali sa tu dva tréningy (o 10:00 a o 13:00), do ktorých sa mohol zapojiť úplne každý. Zatrénovali sme si, poniektorí (minimálne ja) sme sa zničili a hurá do vody a bufetu! A opäť trénovať. Na podiv sa priamoúmerne so zvyšujúcou teplotou zvýšil aj počet trénujúcich a tak sme si opäť dali "do tela". Zabavili sme sa, zhodili pár gramov (a vzápätí ich v bufete doplnili), pobláznili a už prebiehal voľný program. Kto necvičil alebo to aspoň nevidel, môže ľutovať. Ale nezúfajte, budeme radi, ak sa pridáte v  "gyme" a skúsime ešte aj nejaké podobné akcie ako bola táto. Tí, čo ma poznáte dobre, aspoň zistíte, o čom to ja stále básnim a prečo vlastne.



                                          
                                       Videjko od Jožka Kubelu - jedného z našich trénerov                                        
   

     V nedeľu 2. augusta sme išli s ujom a sesterničkou na vyhliadkový let do Očovej. Počasie síce celý deň nebolo nič moc, no my sme si ho na večer vybavili parádne. Slnko, teplo a pohľad zhora na Bystricu. Vychutnávali sme si výhľad, obzerali mesto a náramne si to užívali. Bol to neskutočný zážitok, ktorý odporúčam každému. 







                                          





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára