piatok 3. apríla 2015

Yum yum

     Pred pár týždňami som sa začala bližšie zaujímať obpotraviny a zdravšie stravovanie ako také. Potrebovala som kus "zhodiť" a všetci vieme, že bez nejakej tej zmeny aj v stravovaní to nepôjde. Tak som si teda začala všímať energetické hodnoty a zloženia niektorých potravín a, úprimne, bola som zhrozená. Začala som sa teda snažiť o čo najlepšie varianty pre moje telo, rôzne obchádzať cukor a vyplavovať nečistoty z tela. Veľa ľudí sa ma začalo pýtať na recepty a z kade ich mám. Preto som sa rozhodla, že aj túto problematiku sem tam začnem riešiť tu, kde si ju viacerí môžete pozrieť a v tom lepšom prípade sa aj inšpirovať.
   Dnes by som začala zdravými raňajkovými lievancami, ktoré som si pri písaní článku hneď aj spravila. ;) Recept je veľmi jednoduchý a suroviny sú tiež úplne bežné. Stačí vám 1 banán a 2 vajcia.
     Banán roztlačíme vidličkou (poprípade rozmixujeme) a zmiešame s vajíčkami. Ja pridávam aj kus škorice, ale to je podľa chuti. Toto "cesto" vylejeme na panvičku, na rozpustené maslo a dozlatista opečieme. Ako plnku medzi lievance používam zmes tvarohu, orechov a trochu smotany sa šľahanie. Polejem javorovým sirupom a raňajky sú na svete! A ešte k tomu sú aj bez výčitiek svedomia. A to je pre mňa najlepší začiatok dňa. A btw, toto cesto môžeme použiť aj na obed a spraviť si zdravšiu variantu palaciniek. ;) Prajem Vám ešte príjemné sviatky a neprejedajte sa veľmi.
     P.S.: Budem rada, ak mi do komentárov napíšete, o čom by ste chceli ďalší príspevok. :)

2 komentáre:

  1. namiesto masla by som použil kokosový olej, ale inak je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť