sobota 21. marca 2015

Base Gym

     V prvom rade chcem zablahoželať maturantom k zvládnutiu zákernej maturity a hor sa na príspevok! :) Viem, že aj minulý príspevok bol športový, ale jednoducho si neviem pomôcť. Tentokrát sa chcem venovať crossfitu a Base Gymu. Pre tých z vás, ktorí neviete, čo crossfit vlastne je, prihadzujem vám sem link na oficiálnu stránku Base Gymu, kde nájdete množstvo zaujímavých článkov a aj zistíte, o čo sa vlastne jedná (link nájdete na konci článku).
     Na Base Gym som natrafila len úplnou náhodou, keď som vyberala schránku a na zem mi padol čierno-zelený letáčik. Po jeho preštudovaní mi v hlave vznikla myšlienka, že to môže byť celkom fajn cesta, ako si v lete udržať štíhlu líniu. 
     Na moje prekvapenie však bol tréning ťažší ako som čakala a to som sa prihlásila ku začiatočníkom. A to ma už zaujalo. Chcela som dokázať viac.. A tam sa začala moja crossfitová cesta.
     Dnes pre mňa Base Gym neznamená len telocvičňu, do ktorej si prídem zatrénovať crossfit. Je to komunita, tím ľudí, ktorí si pomáhajú a navzájom sa posúvajú pred. A tam chcem patriť. Veľa som sa tu naučila- a nemyslím tým len techniky vzpierania, mŕtvy ťah a podobne. Takéto miesto s tak pozitívne naladenými ľuďmi vám dá veľa a donúti vás buď prehodnotiť svoje hodnoty alebo ich úplne zmeniť.
     Tento piatok sa Base Gym-áci rozhodli stužovať kolektív (nadmieru vydareným) filmovým večerom. Veď čo už môže byť lepšie? Poriadne si poobede zamakať a následne na to si pozrieť s partiou film pri pivku, pukancoch či iných pochutinách. Posmiali sme sa, pokecali, a hor sa spať, veď predsa ráno máme ďalší tréning! :P
    A o tom to pre mňa je. Tu som si našla miesto kam chcem patriť. Tak neváhaj a pridaj sa tiež ;) .
http://www.basegym.sk/clanky/28-preco-crossfit

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára