nedeľa 4. januára 2015

England

Keďže mám dnes tvorivú náladu a prvý príspevok bol skôr "zoznamovačka", rozhodla som sa vám sem šupnúť ešte jeden príspevok. Zbožňujem cestovanie a dnes by som vám chcela predstaviť dve moje "srdcovky". Prvá sa vyznačuje upršaným počasím a kráľovskou rodinou. Viete o čo ide? Áno, je to Anglicko, presnejšie Londýn. Londýn sme navštívili cez posledný týždeň minulého školského roka. Bol to školský výlet, na ktorý sa len ťažko zabúda. Cesta bola síce dlhá, veď sme išli autobusom a pribrali sme dokonca aj jedno gymnázium z Česka. čo vám budem hovoriť. Cesta bola dlhá a miesta málo. Obzvlášť keď meriate 180 cm a najlepšie miesta si uchmatli basketbalisti z Česka. No aspoň som tam mala aj ľudí "z mojej krvnej skupiny".
     Už pri príchode do Londýna sme mali krásne počasie a celý deň plný pamiatok pred sebou. Nejdem vás nimi zaťažovať, napokon informácie sú už dnes prístupné pre každého. No tak teda ďalej. Spávali sme v rodinách po dvoch a troch. Rodinu sme mali milú, ako asi všetci. Počasie nám vydržalo celý týždeň. A tak sme ani my nemali dôvod na zlú náladu, a aj napriek faktu že posledný deň odchádzame, tešili sme sa naň asi najviac, veď nás čakal deň na Oxford street a samé nákupy. Btw. keď už som spomenula Oxford, navštívili sme aj tie svetoznáme collages a boli naozaj úchvatné. Mali sme dokonca to šťastie, že sme prišli v období, keď väčšina študentov promovala. Po uliciach behali študenti mokrí od šampusu, špinavý od rôznych tôrt a hrdí rodičia, ktorí si potajomky utierali slzy pýchy. Bol to kúzelný deň. 
 Nakoniec som sa rozpísala kus viac, niektorým sa možno zdá, že text je neusporiadaný, no verte mi, mám z tade plno zážitkov, všetky sa nedajú napísať a ja neviem čo by som vám od radosti povedala skôr. Nabudúce vám odhalím tú moju druhú európsku "srdcovku" a dnes si už len užite pár záberov Londýna. Vopred sa ospravedlňujem za mobilovú kvalitu, ale ťahať foták po Londýne, na to som nemala nervy. :)
návšteva Madame Toussaud                 

oxfordské ulice

slávna jedáleň z Harryho Pottera     

                          

Haló? :)                                              

strapatý               príjazd do Londýna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára