nedeľa 4. januára 2015

kapitola prvá...

Zdravím! V prvom rade vitajte na mojom blogu. Tento prvý príspevok chcem venovať jeho predstaveniu a priblíženiu, o čom zhruba asi bude. Nie som ten klasický módny blogger, nevenujem sa móde natoľko, no ak by ste chceli sem tam nejakú kreáciu pridám. No primárne sa chcem venovať skôr športu, mojim úvahám, cestovaniu, zdraviu a rôznym zaujímavostiam. Viem, je toho veľa a nič konkrétne, nemôžete konkrétne určiť o aký blog sa jedná. Je to aj preto (kto ma pozná, vie), že som taký ten premotivovaný typ človeka, ktorý chce vedieť všetko a o všetkom. Keďže v tomto období sa (neviem ako u  vás ale pri mne nie) nič zvláštne nestalo, načriem trošku po príspevky aj do nie tak ďalekej histórie. Takže dúfam, že vás nebudem nudiť a Enjoy my blog! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára