sobota 5. novembra 2016

Miss Horehronie

      Na začiatok sa chcem menovite poďakovat Jožkovi Kvoriakovi, Maťkovi Albertymu, Bafinke Figľušovej, Miuške Karolovej, Adamkovi Medveďovi, Miške Giertlovej, Radkovi Hubertovi, Siske Baslarovej, Veronike Huťkovej a mnohým ďalším, pretože bez nich by to nešlo.  
     Tento rok sa zo mňa akosi vytratila ženskosť. Samé preteky, tréningy, ciele, až som zabudla, že mám aj tú nežnejšiu stranu. Za tú ďakujem prave týmto ľuďom. Viem, že nebolo ľahké opäť ma zo sparťana zmeniť na dámu, ale im sa to podarilo. A nielen to. Neskutočne mi prirásli k srdcu. Oni a 10 finalistiek, ktorí sa stali mojou neoddeliteľnou súčasťou. Vždy mi tie sladké miss reči prišli ako klišé, no až teraz chápem ich význam. Neľutujem žiadny moment strávený s týmto projektom a šla by som do toho zas. No ale poďme už k priebehu celej "Missky".
     Začalo sa to kástingom v Európe. No tak prečo nie? Skúsim. Nejaký tím, v ktorom sa pri podaní mojej prihlášky, všetky oči upreli na mňa. Vtedy som ešte nevedela, čo pre mňa tento (zatiaľ ešte neznámy) tím bude znamenať.
     Prvé stretnutie, "rozhodenie" čísel, prvé pokyny a zoznámenia.
     Fotenie profilových fotiek, tam sme sa prvýkrát bavili bližsie a začínalo sa ukazovať, že všetci budeme niečo viac ako len pracovní "kolegovia". 
     26. septembra prišlo prvé sústredenie na krásnom zámku Vígľaš, kde sme sa všetky na chvíľu mohli cítiť ako princezné. Nádherné šaty, plavky, starostlivosť o misskovské tváričky od našej Miušgy a krásne účesy od Adamga. Fotenia, cvičenia, nácviky, veľa trpezlivosti, no aj tak sme si to nevedeli vynachváliť.
     Ďalšou spoločnou akcou bolo venčenie psíkov z breznianskeho útulku. Silné emócie spojené s hravími psíkmi a slnečným počasím sme si užili naplno.
     O týždeň nato nasledovala naša prvá spoločná prehliadka - Night shopping ESC. Bolo cítiť nervozitu, veď žiadna to nechcela pokaziť, naviac s nami mali vystúpiť aj finalisti Muž roku 2016. No spolu s dievčatami sme nasadili latku vysoko a bolo sa na čo pozerať. Opäť treba dodať, že bez nášho skvelého organizačného tímu by to nešlo.
     Pokračovalo druhé a posledné sústredenie v krásnom hoteli Zerrenpach, kde sme nacvičovali choreografiu k blížiacemu sa galavečeru.
A končne, po dvoch dňoch generálok, prišiel deň D. Galavečer. A že to bola šou! Prvé sme si obliekali kroje, nasledovali šaty zo Sugarbirdu, plavky, street šaty od DiShe a zlatý bod programu - kolekcia FakeFolk od našej skvelej Mišky Giertlovej.
     Dievčatám Katke, Zuzke a Ivke gratulujem k výhram. Boli ste skvelé. Ale to, koniec-koncov, všetky moje finalistgy.
    


          



sústredenie na zámku Vígľaš
venčenie psíkov z Útulku tuláčik



Night shopping fashionshow
sústredenie v Osrblí v hoteli Zerrenpach

galavečer

s mojou finalistkou č. 6 Nikuškou a Miss Pierot 2015 Simonkou Leskovskou

so sparťanom Erikom, ktorý ma prišiel osobne podporiť

moderátor Miško Hudák, naša vizážistka Miuška a kaderník Adamko


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára